W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.
- Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod numerami telefonów: + 48 604229506.
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00, lub +48 604229506 codziennie od 8.00 do 20.00, lub w formie elektronicznej pod adresem e-mail: w.para@9655.pl podając: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, termin oraz ilość przyjeżdżających osób.
- Apartament wynajmowany jest na doby.
- Potwierdzenie rezerwacji otrzymają Państwo w formie pisemnej - elektronicznej w ciągu 24 godzin od daty wysłania rezerwacji.
- Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji, należy wpłacić zaliczkę w wysokości 50% wartości zamówienia w terminie 2 dni przelewem na podane konto bankowe. Rezerwacja jest ważna po wpłynięciu kwoty zaliczkowej na konto bankowe.
- Wpłacona zaliczka w wysokości 50% nie podlega zwrotowi po upływie 30 dni do daty pobytu.
- Pozostałą kwotę w wysokości 50% należy wpłacić przelewem na podane konto bankowe na 21 dni przed terminem pobytu.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14.30 w dniu przyjazdu do godziny 10.00 w dniu wyjazdu. Klient zobowiązany jest do zwrotu kluczy do szyfrodomku po skończonym pobycie.
- Cisza nocna w obiekcie obowiązuje w godzinach 22.00 — 6.00.
- Podczas pobytu w apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
- Apartament jest sprzątany przed przyjazdem i po wyjeździe klienta. Dodatkowe sprzątanie w trakcie pobytu Klienta jest możliwe za dodatkową opłatą w wysokości 150zł.
- Liczba osób mogących zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w ofercie lub na potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli w czasie pobytu lub na końcu pobytu okaże się że liczba zamieszkałych osób jest większa od podanej, Klient może zostać obciążony kosztami dodatkowymi.
- Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymania obiektu w stanie zastanym.
- Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania osoby odpowiedzialnej lub właściciela o ewentualnych szkodach i brakach zastanych w apartamencie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu. W przypadku wystąpienia szkody, Klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z naprawą zniszczonych przedmiotów i usunięcia szkód.
- Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem bez zgody właściciela.
- Pobyt z pupilem (pies, kot itp.) jest możliwy tylko po wcześniejszym zgłoszeniu właścicielowi apartamentu. Najemca mieszkania ponosi wszelką odpowiedzialność za wszystkie ewentualnie wyrządzone szkody przez pupila. Dopłata 100 zł za cały pobyt.