Regulamin

W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.

  1. Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod numerem telefonu 17 863 47 08
    od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 - 16.00 lub w formie elektronicznej
    pod adresem e-mail: beata@tpm.com.pl podając: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, termin oraz ilość przyjeżdżających osób.
  2. Apartamenty wynajmowane są na doby.
  3. Potwierdzenie rezerwacji otrzymają Państwo w formie pisemnej - elektronicznej w ciągu 24 godzin od daty wysłania rezerwacji.
  4. Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji, należy wpłacić zaliczkę w wysokości 30% wartości zamówienia w terminie 2 dni przelewem na podane konto bankowe. Rezerwacja jest ważna po wpłynięciu kwoty zaliczkowej na konto bankowe.
  5. Pozostałą kwotę w wysokości 70% należy wpłacić przelewem na podane konto bankowe na 21 dni przed terminem pobytu.
  6. Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 w dniu przyjazdu do godziny 11.00 w dniu wyjazdu. Klient zobowiązany jest do poinformowania osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy najpóźniej na 2 godziny przed przyjazdem do apartamentu pod podanym w potwierdzeniu rezerwacji numeru telefonu komórkowego.
  7. Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22.00 — 6.00.
  8. Podczas pobytu w apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
  9. Apartament jest sprzątany przed przyjazdem i po wyjeździe klienta. Dodatkowe sprzątanie w trakcie pobytu Klienta jest możliwe za dodatkową opłatą w wysokości 50zł.
  10. Liczba osób mogących zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w ofercie lub na potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli w czasie pobytu lub na końcu pobytu okaże się że liczba zamieszkałych osób jest większa od podanej, Klient może zostać obciążony kosztami dodatkowymi.
  11. Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymania obiektu w stanie zastanym.
  12. Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy o ewentualnych szkodach i brakach zastanych w apartamencie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu. W przypadku wystąpienia szkody, Klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z naprawą zniszczonych przedmiotów i usunięcia szkód.
  13. Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem bez zgody właściciela.

Regulamin

W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.

  1. Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod numerem telefonu 17 863 47 08
    od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 - 16.00 lub w formie elektronicznej
    pod adresem e-mail: beata@tpm.com.pl podając: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, termin oraz ilość przyjeżdżających osób.
  2. Apartamenty wynajmowane są na doby.
  3. Potwierdzenie rezerwacji otrzymają Państwo w formie pisemnej - elektronicznej w ciągu 24 godzin od daty wysłania rezerwacji.
  4. Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji, należy wpłacić zaliczkę w wysokości 30% wartości zamówienia w terminie 2 dni przelewem na podane konto bankowe. Rezerwacja jest ważna po wpłynięciu kwoty zaliczkowej na konto bankowe.
  5. Pozostałą kwotę w wysokości 70% należy wpłacić przelewem na podane konto bankowe na 21 dni przed terminem pobytu.
  6. Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 w dniu przyjazdu do godziny 11.00 w dniu wyjazdu. Klient zobowiązany jest do poinformowania osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy najpóźniej na 2 godziny przed przyjazdem do apartamentu pod podanym w potwierdzeniu rezerwacji numeru telefonu komórkowego.
  7. Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22.00 — 6.00.
  8. Podczas pobytu w apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
  9. Apartament jest sprzątany przed przyjazdem i po wyjeździe klienta. Dodatkowe sprzątanie w trakcie pobytu Klienta jest możliwe za dodatkową opłatą w wysokości 50zł.
  10. Liczba osób mogących zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w ofercie lub na potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli w czasie pobytu lub na końcu pobytu okaże się że liczba zamieszkałych osób jest większa od podanej, Klient może zostać obciążony kosztami dodatkowymi.
  11. Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymania obiektu w stanie zastanym.
  12. Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy o ewentualnych szkodach i brakach zastanych w apartamencie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu. W przypadku wystąpienia szkody, Klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z naprawą zniszczonych przedmiotów i usunięcia szkód.
  13. Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem bez zgody właściciela.