Regulamin

W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.

  1. Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod numerami telefonów: + 48 604229506.
    od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00, lub +48 604229506 codziennie od 8.00 do 20.00, lub w formie elektronicznej pod adresem e-mail: w.para@9655.pl podając: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, termin oraz ilość przyjeżdżających osób.
  2. Apartament wynajmowany jest na doby.
  3. Potwierdzenie rezerwacji otrzymają Państwo w formie pisemnej - elektronicznej w ciągu 24 godzin od daty wysłania rezerwacji.
  4. Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji, należy wpłacić zaliczkę w wysokości 50% wartości zamówienia w terminie 2 dni przelewem na podane konto bankowe. Rezerwacja jest ważna po wpłynięciu kwoty zaliczkowej na konto bankowe.
  5. Wpłacona zaliczka w wysokości 50% nie podlega zwrotowi po upływie 30 dni do daty pobytu.
  6. Pozostałą kwotę w wysokości 50% należy wpłacić przelewem na podane konto bankowe na 21 dni przed terminem pobytu.
  7. Doba hotelowa trwa od godziny 14.30 w dniu przyjazdu do godziny 10.00 w dniu wyjazdu. Klient zobowiązany jest do zwrotu kluczy do szyfrodomku po skończonym pobycie.
  8. Cisza nocna w obiekcie obowiązuje w godzinach 22.00 — 6.00.
  9. Podczas pobytu w apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
  10. Apartament jest sprzątany przed przyjazdem i po wyjeździe klienta. Dodatkowe sprzątanie w trakcie pobytu Klienta jest możliwe za dodatkową opłatą w wysokości 150zł.
  11. Liczba osób mogących zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w ofercie lub na potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli w czasie pobytu lub na końcu pobytu okaże się że liczba zamieszkałych osób jest większa od podanej, Klient może zostać obciążony kosztami dodatkowymi.
  12. Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymania obiektu w stanie zastanym.
  13. Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania osoby odpowiedzialnej lub właściciela o ewentualnych szkodach i brakach zastanych w apartamencie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu. W przypadku wystąpienia szkody, Klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z naprawą zniszczonych przedmiotów i usunięcia szkód.
  14. Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem bez zgody właściciela.
  15. Pobyt z pupilem (pies, kot itp.) jest możliwy tylko po wcześniejszym zgłoszeniu właścicielowi apartamentu. Najemca mieszkania ponosi wszelką odpowiedzialność za wszystkie ewentualnie wyrządzone szkody przez pupila. Dopłata 100 zł za cały pobyt. 
ZAPEWNIAMY
Budynek otwarty 24/h
WiFI w apartamencie
Pełny węzeł sanitarny
Aneks kuchenny z wyposażeniem
ZAPEWNIAMY
Budynek otwarty 24/h
WiFI w apartamencie
Pełny węzeł sanitarny
Aneks kuchenny z wyposażeniem

Regulamin

W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.

  1. Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod numerami telefonów: + 48 604229506.
    od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00, lub +48 604229506 codziennie od 8.00 do 20.00, lub w formie elektronicznej pod adresem e-mail: w.para@9655.pl podając: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, termin oraz ilość przyjeżdżających osób.
  2. Apartament wynajmowany jest na doby.
  3. Potwierdzenie rezerwacji otrzymają Państwo w formie pisemnej - elektronicznej w ciągu 24 godzin od daty wysłania rezerwacji.
  4. Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji, należy wpłacić zaliczkę w wysokości 50% wartości zamówienia w terminie 2 dni przelewem na podane konto bankowe. Rezerwacja jest ważna po wpłynięciu kwoty zaliczkowej na konto bankowe.
  5. Wpłacona zaliczka w wysokości 50% nie podlega zwrotowi po upływie 30 dni do daty pobytu.
  6. Pozostałą kwotę w wysokości 50% należy wpłacić przelewem na podane konto bankowe na 21 dni przed terminem pobytu.
  7. Doba hotelowa trwa od godziny 14.30 w dniu przyjazdu do godziny 10.00 w dniu wyjazdu. Klient zobowiązany jest do zwrotu kluczy do szyfrodomku po skończonym pobycie.
  8. Cisza nocna w obiekcie obowiązuje w godzinach 22.00 — 6.00.
  9. Podczas pobytu w apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
  10. Apartament jest sprzątany przed przyjazdem i po wyjeździe klienta. Dodatkowe sprzątanie w trakcie pobytu Klienta jest możliwe za dodatkową opłatą w wysokości 150zł.
  11. Liczba osób mogących zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w ofercie lub na potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli w czasie pobytu lub na końcu pobytu okaże się że liczba zamieszkałych osób jest większa od podanej, Klient może zostać obciążony kosztami dodatkowymi.
  12. Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymania obiektu w stanie zastanym.
  13. Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania osoby odpowiedzialnej lub właściciela o ewentualnych szkodach i brakach zastanych w apartamencie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu. W przypadku wystąpienia szkody, Klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z naprawą zniszczonych przedmiotów i usunięcia szkód.
  14. Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem bez zgody właściciela.
  15. Pobyt z pupilem (pies, kot itp.) jest możliwy tylko po wcześniejszym zgłoszeniu właścicielowi apartamentu. Najemca mieszkania ponosi wszelką odpowiedzialność za wszystkie ewentualnie wyrządzone szkody przez pupila. Dopłata 100 zł za cały pobyt.